środa, 13 kwietnia 2016

Trust me, I'm a Doctor !

                                      Witam wszystkich.

Dzisiaj odbiegnę od tematu książek i sprowadzę waszą uwagę na inny tor.
A mianowicie od od tego Poniedziałku możecie oglądać na BBC HD o 14:10 i 18:40 Doctora Who. Nie było by w tym nic specjalnego gdyby nie to że puszczana jest cała " nowa " seria, od pierwszego sezonu który powstał w 2005 roku. Jest ona kontynuacja Doctora z 1963 r, dlatego też Christopher Eccleston jest dziewiątym a nie pierwszym Doctorem ( Co nie powinno nas dziwić ponieważ ma możliwość regenerowania się , ze względu na swoje pochodzenie ). Niestety  nie mogliśmy poznać tego wcielania zbyt dobrze ponieważ nie zostało ono z nami zbyt długo. Reszty wam nie zdradzę bo...Spoilery !

Osoby które nie miały zaznajomienia najpierw z nowszymi sezonami, tylko od razu zaczeły od pierwszego, mogą uznać po pierwszym odcinku że jest to straszny kicz, i zadawać sobie pytanie jak to w ogóle można oglądać. Otóż można, a nawet trzeba obejrzeć wszystkie części, bez tego nie zrozumiecie wielu rzeczy w odcinkach jak np. odcinka  " Dzień Doctora " lub " Czas Doktora " . Wszystko jest ze sobą powiązane, oraz jest dużo odniesień do poprzednich odcinków.

Ale bez obaw możecie zacząć oglądać od której części chcecie, ja zaczęłam od 7 bo trafiłam na nią na BBC, potem poszła 8 , a dopiero po tym 1, mimo zniesmaczenia pierwszymi odcinkami oglądałam je wytrwale  bo już wiedziałam do jakich historii to będzie prowadzić. a to że obejrzałam najpierw późniejsze części niczego mi nie zepsuło.

Mimo że oglądałam już te odcinki miło jest zobaczyć ponownie odtwórczynię ZŁEGO WILKA, której na samym początku nie obdarzyłam zbyt wielka sympatią. Jednak jak spojrzę na to z perspektywy czasu, jej postać była przemyślana od początku do końca, i jest jedną z moich ulubionych towarzyszek Doctora.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz